Presentació Norman López Sánchez

Rebloguejo la entrada que vaig publicar al blog d’intercanvis de la UPF el passat juny

UPF Economics and Business Exchange Blog

Em dic Norman López , sóc de Manresa, tinc 20 anys i estudio International Business Economics (aquest curs 2015-2016 he cursat 2n). Com bé haureu llegit, el curs que ve em disposo a realitzar un semestre (a partir de gener) a la National Research University Higher School in Economics (d’ara en endavant HSE), una de les universitats més importants de Rússia en termes d’economia.

Al novembre passat, quan em vaig plantejar fer l’Erasmus, vaig pensar que fer la mobilitat no només havia de ser una experiència acadèmica sinó també personal, que m’havia d’aportar coses que el meu dia a dia a Barcelona no faria, o ho faria en menor grau. Després de dubtar molt, vaig decidir triar la HSE, Moscou i Russia com a destinació. Com a experiència penso que em pot aportar molt, ja que l’idioma, la cultura i la vida en general son molt diferents al que estem…

View original post 190 more words

Anuncis

Deixa un comentari

